Our Blog

Προγραμματισμός του LEGO Education WeDo 2.0 με Scratch

  • Standard
  • 0

Η επιτυχημένη πλατφόρμα εκπαιδευτικής ρομποτικής WeDo 2.0, μέσα στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας της έδωσε τη δυνατότητα σε χιλιάδες παιδιά να αποκτήσουν γνώσεις σε μια ποικιλία θεμάτων, μέσα από τη μεθοδολογία STEM.

Ταυτόχρονα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμού των κατασκευών του WeDo 2.0 μέσω του Scratch!

Η επικοινωνία του Scratch με το Smarthub γίνεται μέσω του Scratch to Bot της Picaxe. Για τη σύνδεση με τον υπολογιστή είναι απαραίτητη η ύπαρξη του Bluetooth Dongle BLED 112.

Αφού εκκινήσει το S2Bot, επιλέγουμε την πλατφόρμα που θέλουμε να συνδέσουμε -στην περίπτωσή μας το WeDo 2.0

Στο επόμενο αναδυόμενο μενού, επιβεβαιώνουμε ότι έχει επιλεγεί η σωστή θύρα επικοινωνίας όπου είναι συνδεδεμένο το BLED 112. Το πεδίο θα αναγράφει τον αριθμό της θύρας και το μοντέλο «Bluegiga Bluetooth Low Energy». Στη συνέχεια πατάμε «Connect».

Έπειτα ενεργοποιούμε το WeDo 2.0 πιέζοντας το πράσινο κουμπί του Smarthub. Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, αναγράφεται η MAC Address του Smarthub. Επιλέγουμε πάλι «Connect» για να πραγματοποιηθεί η σύνδεση.

Επιστρέφοντας στο προηγούμενο παράθυρο, περιμένουμε να ολοκληρωθεί το Configuration με το WeDo. Όταν ολοκληρωθεί η σύνδεση, βλέπουμε ήδη τις τιμές του συνδεδεμένου αισθητήρα, του κινητήρα και του LED.

Θα ανοίξουμε το Scratch μέσω του προγράμματος S2Bot επιλέγοντας το «wedo2_template.sb2» από το μενού και στη συνέχεια κάνοντας κλικ στο «Open». Το Scratch εκκινεί με το extension WeDo 2.0 ήδη ενεργοποιημένο στο μενού More Blocks.

Το πρόγραμμα Scratch to Bot πρέπει να παραμείνει ανοιχτό ώστε να μπορούμε διατηρηθεί η σύνδεση με το SmartHub.

Tags:

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!

close
Facebook IconYouTube IconTwitter IconPinterestPinterestPinterest