Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019 έχει τρεις κατηγορίες για μαθητές Δημοτικού:

  • Ανοικτή κατηγορία «Αρχιπέλαγος Αιγαίο: Η τεχνολογία βοηθά να αναπτυχθούν τα νησιά», για μαθητές Γ’ – ΣΤ’ Δημοτικού
  • Παράλληλη ανοικτή κατηγορία «Εποικισμός του Άρη», για μαθητές Γ’ – ΣΤ’ Δημοτικού
  • Κατηγορία «Ποδόσφαιρο 2×2», για μαθητές Γ’ – ΣΤ’ Δημοτικού

Σκοπός για το Δημοτικό είναι οι μαθητές να αναπτύξουν την ικανότητά τους για ενεργή συμμετοχή σε ομάδες αναλαμβάνοντας συγκεκριμένους ρόλους, να εξοικειωθούν με τη διαδικασία επίλυσης προβλήματος και να εξερευνήσουν εμπράκτως τις έννοιες της μηχανικής και του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης που σχετίζονται με τη δημιουργία και τον προγραμματισμό ρομποτικών κατασκευών, χρησιμοποιώντας το δωρεάν λογισμικό Scratch του ΜΙΤ. Με αυτόν τον τρόπο ο διαγωνισμός εξοικειώνει τους μαθητές με το θεμελιώδες κεφάλαιο των «απλών μηχανών», εμπλουτίζοντας έτσι τους διδακτικούς στόχους του Προγράμματος Σπουδών.

Ανοικτή κατηγορία Δημοτικού «Αρχιπέλαγος Αιγαίο: Η τεχνολογία βοηθά να αναπτυχθούν τα νησιά»

Τα Ευρωπαϊκά νησιά πειραματίζονται εδώ και χρόνια με νέους τρόπους βιώσιμης ανάπτυξης, εφαρμόζοντας πρακτικές διακυβέρνησης που προάγουν την καινοτομία και την κοινωνική συνοχή, δοκιμάζοντας διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα για την παροχή νέων υπηρεσιών, εισάγοντας έξυπνες τεχνολογίες για τη βέλτιστη χρήση των πόρων και υποδομών τους, εκπαιδεύοντας τους πολίτες και ευαισθητοποιώντας τους επισκέπτες γύρω από ζητήματα βιωσιμότητας.

Με κίνητρο την ανεύρεση λύσεων σε πραγματικά και συχνά πιεστικά προβλήματα, τα νησιά έχουν αναπτύξει πολυσχιδή δράση, παράγοντας καλές πρακτικές γύρω από την έξυπνη και βιώσιμη τοπική ανάπτυξη, εμπνέοντας και κινητοποιώντας ταυτόχρονα άλλες νησιωτικές και γεωγραφικά απομονωμένες περιοχές καθώς και περιοχές της ηπειρωτικής Ευρώπης.

Θεωρούμε τα νησιά ζωντανά εργαστήρια που μπορούν να παράξουν σημαντική γνώση σε πολλούς τομείς όπως η ενέργεια, οι μεταφορές, η χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας. Αυτό οφείλεται κατά βάση στο ότι τα ίδια τα νησιά αντιμετωπίζουν διαφορετικές προκλήσεις ως απόρροια του διαφορετικού μεγέθους, απόστασης από την ηπειρωτική χώρα, πληθυσμιακής πυκνότητας, μορφών διακυβέρνησης και βαθμού πολιτικής και οικονομικής αποκέντρωσης.

Παρά τις διαφορές τους όμως, κοινό χαρακτηριστικό των νησιών αποτελεί η νησιωτικότητα, μια δομική και διαχρονική κατάσταση γεωγραφικής ασυνέχειας με αρνητικές – ενεργειακή εξάρτηση σε ορυκτά καύσιμα, αυξημένα κόστη μεταφορών, περιορισμένη οικονομική διαφοροποίηση, περιορισμένη πρόσβαση σε υποδομές υγείας και εκπαίδευσης όσο και θετικές – μοναδικής σημασίας οικοσυστήματα, σημαντικό κοινωνικό κεφάλαιο, ισχυρή αίσθηση ταυτότητας – συνέπειες. Κρίνουμε λοιπόν ότι αυτός ο πλουραλισμός στοιχείων μπορεί ουσιαστικά να ευνοήσει την ανάδυση τοπικών μοντέλων ανάπτυξης που συνδυάζουν με το βέλτιστο τρόπο περιβαλλοντικές, και τεχνολογικές λύσεις, σύμφωνα με την αρχή της έξυπνης, ολοκληρωμένης και χωρίς αποκλεισμούς διαχείρισης των φυσικών πόρων και υποδομών.

Αναγνωρίζουμε πως για να μετουσιώσουμε το δυναμικό αυτό των νησιών και να καταστήσουμε τις νησιωτικές οικονομίες έξυπνες και εύρωστες, οφείλουμε να σκεφτούμε κατά τρόπο συνολικό και δημιουργικό. Χρειάζεται να εντοπίσουμε και να μεγιστοποιήσουμε τις συνέργειες μεταξύ καινοτόμων τεχνολογιών με βάση τις αρχές της βιωσιμότητας και της κυκλικής οικονομίας.
Το θέμα της φετινής πρόκλησης της Ανοικτής κατηγορίας για μαθητές Δημοτικού του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019 είναι «Αρχιπέλαγος Αιγαίο». Οι μαθητές οι οποίοι θα διαγωνιστούν θα πρέπει να παρουσιάσουν ένα έργο με αυτοματισμούς, η οποία θα έχει σχέση με το θέμα του διαγωνισμού «Αρχιπέλαγος Αιγαίο: Η τεχνολογία βοηθά στην ανάπτυξη των νησιών».

Πηγή: http://www.smartislandsinitiative.eu

Διαβάστε την αναλυτική περιγραφή της πρόκλησης, των κανόνων και της βαθμολογίας.
Βρείτε το σχετικό PDF πατώντας εδώ.
Έχετε απορίες σχετικά με τους κανόνες ή με τη διαγωνιστική διαδικασία;

Επισκεφθείτε το forum των προπονητών και θέστε τις ερωτήσεις σας στους υπεύθυνους των κατηγοριών!

ΤΕΛΙΚΟΣ

Κατεβάστε σε PDF το έντυπο όπου περιγράφεται η διαγωνιστική διαδικασία που θα ακολουθηθεί την ημέρα του Τελικού.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Κατεβάστε σε PDF το έντυπο όπου περιγράφεται η διαγωνιστική διαδικασία, ειδικά για τον Περιφερειακό Αττικής.

Παράλληλη ανοικτή κατηγορία Δημοτικού «Εποικισμός του Άρη»

Η πρόκληση «Εποικισμός του Άρη» επαναλαμβάνεται για δεύτερη συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο του προγράμματος STORIES OF TOMORROW, με τη λειτουργία αυτής της παράλληλης Άνοικτής Κατηγορίας Δημοτικού. Στην κατηγορία μπορούν να συμμετάσχουν ομάδες από όλη την Ελλάδα. Στα πρώτα 40 σχολεία που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους, θα χορηγηθεί από ένα πακέτο LEGO Education WeDo 2.0.

Ο Άρης είναι ο τέταρτος σε απόσταση από τον Ήλιο πλανήτης του Ηλιακού μας Συστήματος (Η/Σ), ο δεύτερος πλησιέστερος στη Γη, και ο έβδομος σε μέγεθος και μάζα του Ηλιακού Συστήματος. Λέγεται συχνά και «ερυθρός πλανήτης» εξαιτίας του ερυθρού χρώματος που παρουσιάζει, οφειλόμενο στο τριοξείδιο του σιδήρου (Fe2O3) στην επιφάνειά του. O Άρης είναι ένας «γήινος πλανήτης» με λεπτή ατμόσφαιρα, με επιφάνεια που συνδυάζει κρατήρες σύγκρουσης ανάλογους με αυτούς της Σελήνης και ηφαίστεια, κοιλάδες, ερήμους και πολικά παγοκαλύμματα όπως στη Γη. Φαίνεται ακόμη να έχει περιοδικά επαναλαμβανόμενες «εποχές». Ο Άρης διαθέτει ακόμη το Όρος Όλυμπος, το ψηλότερο γνωστό όρος στο Ηλιακό μας Σύστημα και την Κοιλάδα Μαρινέρις, τη μεγαλύτερη κοιλάδα. Το βαθύπεδο Βορεάλις που βρίσκεται στο βόρειο ημισφαίριο του πλανήτη καλύπτει το 40% της επιφάνειάς του και αποτελεί το υπόλειμμα μιας γιγάντιας σύγκρουσης. Στην περιφορά του γύρω από τον Ήλιο συνοδεύεται από δύο μικρούς δορυφόρους: τον Φόβο και τον Δείμο (= Τρόμο).

Τον Σεπτέμβριο του 2015 η NASA ανακοίνωσε πως είχε στη διάθεσή της στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν την ύπαρξη νερού στον πλανήτη. Οι στόχοι της NASA για αποικισμό του Άρη βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο. Ήδη, πολλά διαστημικά σκάφη έχουν τεθεί σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη, ενώ έχουν σταλεί στο έδαφος ρομποτικά οχήματα. Ως γνωστόν, ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός που βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τη Γη με μόνιμο προσωπικό έξι αστροναύτες, διεξάγει σειρά πειραμάτων προκειμένου να προετοιμάσουν το έδαφος για τον αποικισμό του Άρη. Ένα φιλόδοξο σχέδιο για τη γαιοπλασία του πλανήτη Άρη, είναι η δημιουργία μιας μαγνητικής ασπίδας γύρω του, ώστε να μπορεί στο μέλλον να εποικιστεί. Η αμερικανική διαστημική υπηρεσία θεωρεί πως με αυτό τον τρόπο θα προστατεύσει τον Άρη και παράλληλα θα δημιουργήσει μία νέα ατμόσφαιρα στον κοντινότερο γείτονα της Γης. Χωρίς αυτή την ατμόσφαιρα, ο Άρης θα συνεχίσει να είναι ένα ψυχρό, ξηρό μέρος όπου η ζωή δεν μπορεί να ανθίσει.

Εκτός από αυτό, μια μελλοντική επανδρωμένη αποστολή – που η NASA ελπίζει να σταλεί τη δεκαετία του 2030 – θα πρέπει επίσης να αντιμετωπίσει ορισμένους σοβαρούς κινδύνους. Μεταξύ αυτών θα είναι η έκθεση σε ακτινοβολία και ο κίνδυνος της ασφυξίας, η οποία θα αποτελέσει ένα ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο για τους αποίκους. Ο Jim Green, επικεφαλής της Διεύθυνσης Πλανητικής Επιστήμης της NASA τόνισε ότι αν και εφόσον τεθεί σε λειτουργία το μαγνητικό πεδίο που θα προστατεύει τον Άρη από τις επιθέσεις της ηλιακής ακτινοβολίας και των διαφόρων μετεωριτών, τότε θα μπορούσε να αναπτυχθεί βαρύτητα, στο 50% της γήινης, μέσα σε διάστημα λίγων ετών!

Όπως και πέρυσι, οι μαθητές που θα διαγωνιστούν σε αυτή την κατηγορία καλούνται να παρουσιάσουν μία κατασκευή με αυτοματισμούς, η οποία θα έχει σχέση με το θέμα «Εποικισμός του Άρη».

Ενδεικτικές ιδέες σχετικές με το θέμα του διαγωνισμού θα μπορούσαν να είναι:

  • ρύθμιση κυκλοφορίας σε δορυφόρους
  • διαστημικό ασανσέρ
  • ασφάλεια της μαγνητικής ασπίδας
Διαβάστε την αναλυτική περιγραφή της πρόκλησης, των κανόνων και της βαθμολογίας.
Βρείτε το σχετικό PDF πατώντας εδώ.
Έχετε απορίες σχετικά με τους κανόνες ή με τη διαγωνιστική διαδικασία;

Επισκεφθείτε το forum των προπονητών και θέστε τις ερωτήσεις σας στους υπεύθυνους των κατηγοριών!

Το σχέδιο της NASA για τον εποικισμό του Άρη:

Το πλάνο της Space X για τον εποικισμό του Άρη:

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η διαγωνιστική βαθμίδα του Δημοτικού εντάσσεται στην Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία STORIES OF TOMORROW (STORIES), μέσα από την παράλληλη Ανοικτή κατηγορία Δημοτικού «Εποικισμός του Άρη». Στο πλαίσιο της κατηγορίας, στην οποία θα συμμετάσχουν 80 ομάδες συνολικά (οι 40 περσινές ομάδες και 40 νέες ομάδες που θα εκδηλώσουν ανάλογο ενδιαφέρον) ζητείται από τις ομάδες να κατασκευάσουν ένα ρομποτικό project με αυτοματσμούς σύμφωνα με το θέμα «Εποικισμός του Άρη» και στη συνέχεια να οπτικοποιήσουν το project τους σε ένα ψηφιακό ηλεκτρονικό βιβλίο, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα storytelling του προγράμματος STORIES. Σημειώνεται ότι πρόκειται για την 1η φορά πανευρωπαϊκά που μαθητικός διαγωνισμός εντάσσεται σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα.

Συγκεκριμένα, τα σχολεία που θα συμμετάσχουν στη διαγωνιστική κατηγορία του Δημοτικού με θέμα «Εποικισμός του Άρη» έχουν τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμούν, να οπτικοποιήσουν και να παρουσιάσουν το project τους χρησιμοποιώντας το περιβάλλον εργασίας STORIES Storytelling Platform.

Ως ένδειξη της υποστήριξής του προς το έργο STORIES OF TOMORROW ( STORIES) αλλά και προς τα σχολεία που θα χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα STORIES στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, ο WRO Hellas με χρηματοδότηση από την Ε.Ε. θα προσφέρει δωρεάν 80 πακέτα εξοπλισμού LEGO Education Wedo2, στο εύρος 2 σχολικών ετών.

Όροι για τη χορήγηση των 40 πακέτων WeDo 2.0 για το σχολικό έτος 2018-2019 (στο πλαίσιο του STORIES OF TOMORROW):

  • Τα 40 πρώτα δημόσια σχολεία που θα δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην κατηγορία «Εποικισμός του Άρη» θα ωφεληθούν με 40 πακέτα εξοπλισμού LEGO Education WeDo 2.0.
  • Τα σχολεία που θα ωφεληθούν με εξοπλισμό LEGO Education WeDo 2.0 θα πρέπει υποχρεωτικά να συμμετάσχουν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για τουλάχιστον 2 σχολικά έτη και συγκεκριμένα για τα έτη 2018-2019 και 2019-2020.
  • Τα σχολεία που θα παραλάβουν δωρεάν πακέτο εξοπλισμού LEGO Education WeDo 2.0 θα πρέπει υποχρεωτικά να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα STORIES Storytelling Platform για την οπτικοποίηση και παρουσίαση του project τους, κατά την υποχρεωτική συμμετοχή τους στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019.
  • Η πρόσβαση στην πλατφόρμα STORIES Storytelling Platform δεν περιορίζεται μόνο σε εκείνα τα σχολεία που θα κληρωθούν για να αποκτήσουν τα 40 δωρεάν πακέτα εξοπλισμού LEGO Education WeDo 2.0. Την πλατφόρμα μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα τα Δημοτικά σχολεία που θα συμμετάσχουν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για τα έτη 2017-2018 ή/και 2018-2019, εφόσον το επιθυμούν.

Σχετικά με το STORIES OF TOMORROW:

Η πρωτοβουλία STORIES OF TOMORROW (STORIES) αποτελεί ένα έργο έρευνας και ανάπτυξης που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και περιλαμβάνει 15 εταίρους από 10 χώρες. Το έργο στοχεύει να αναδείξει τη μέθοδο της αφήγησης ως καταλύτη για την αποτελεσματική αλληλεπίδραση μεταξύ της εκπαίδευσης STEM (Science-Technology-Engineering-Mathematics) και της Τέχνης – δύο τομέων που εν πολλοίς διακρίνονται από κοινές αξίες, παρόμοια θέματα και χαρακτηριστικά.

Στην καρδιά αυτής της παρέμβασης βρίσκεται το όραμα για δημιουργία ολοκληρωμένων προγραμμάτων σπουδών που επιτυγχάνουν βαθύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Με απώτερο στόχο την ενίσχυση της εις βάθος μάθησης (deeper learning) των μαθητών των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού (Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού), το έργο STORIES προτείνει την ένταξη δημιουργικών προσεγγίσεων στην εκπαίδευση STEM, παρέχοντας για τους μαθητές ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας, το STORIES Storytelling Platform, στο οποίο δίνεται η δυνατότητα για παράλληλη εφαρμογή της καλλιτεχνικής έκφρασης και της επιστημονικής έρευνας.

Συγκεκριμένα το έργο STORIES στοχεύει να συμβάλει στη δυναμική εξέλιξη των ηλεκτρονικών βιβλίων (e-books), μέσα από:

  • Την ανάπτυξη φιλικών προς το χρήστη διεπαφών (interfaces), οι οποίες θα επιτρέπουν στους νεαρούς μαθητές ηλικίας 10-12 ετών να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες πολλαπλών αφηγήσεων, εκφράζοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους
  • Την ενσωμάτωση των πλέον σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών (advanced interfaces, learning analytics, visualization dashboards και εφαρμογές Augmented/Virtual reality, 3D printing) για τη δημιουργία και την προβολή των ιστοριών από τους μαθητές.

Με βάση τα παραπάνω θα δημιουργηθεί μία πλατφόρμα αφήγησης, το STORIES Storytelling Platform, όπου οι μαθητές θα αναπτύξουν και θα δημοσιεύσουν ιστορίες με θέμα «Αποστολή στον Άρη (Mars Mission)».
Οι δημιουργίες των μαθητών (πίνακες ζωγραφικής, μακέτες, διοράματα και κατασκευές, τρισδιάστατα αντικείμενα και τοπία, κινούμενα σχέδια, επιστημονικά βίντεο και επιστημονικό θέατρο) θα καταγράφονται και θα συντίθενται σε ενιαία, διαδραστικά ηλεκτρονικά βιβλία. Η τεχνική ομάδα του STORIES θα σχεδιάσει προηγμένες διεπαφές στις οποίες οι μαθητές θα
μπορούν να προσθέτουν χαρακτήρες, κτίρια, θερμοκήπια και διαφορετικές 3D γεωμετρικές δομές, χρησιμοποιώντας ένα tablet ή τον υπολογιστή τους για να δημιουργήσουν και να επιθεωρήσουν το τελικό αποτέλεσμα.

Η πλατφόρμα θα δοκιμαστεί πιλοτικά στη Γερμανία, στην Ελλάδα, στην Πορτογαλία, στη Γαλλία, στη Φινλανδία και στην Ιαπωνία, με συμμετοχή 60 εκπαιδευτικών και 3000 μαθητών Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού. Για να επιτευχθεί αυτό, το έργο βασίζεται στη διατομεακή συνεργασία μεταξύ δημιουργικών βιομηχανιών και ηλεκτρονικών εκδόσεων, εκπαιδευτικών ερευνητικών ιδρυμάτων στον τομέα της εκπαίδευσης STEM, σχολείων και κέντρων άτυπης μάθησης.

Κατηγορία «Ποδόσφαιρο 2×2»

Το «Ποδόσφαιρο 2×2», απευθύνεται σε μαθητές του Δημοτικού σχολείου. Σε αυτό το παιχνίδι, 2 αντίπαλες συμμαχίες που αποτελούνται από 2 τηλεχειριζόμενα ρομπότ η κάθε μία, κυνηγούν μία μπάλα, πάνω σε ένα ειδικά διαμορφωμένο τραπέζι (γήπεδο ποδοσφαίρου). Στόχος της κάθε συμμαχίας είναι να κερδίσει το παιχνίδι, πετυχαίνοντας περισσότερα γκολ από τους αντιπάλους της.

Διαβάστε την αναλυτική περιγραφή της πρόκλησης, των κανόνων και της βαθμολογίας.
Κατεβάστε το σχετικό PDF (δεύτερη έκδοση) πατώντας εδώ.
Έχετε απορίες σχετικά με τους κανόνες ή με τη διαγωνιστική διαδικασία;

Επισκεφθείτε το forum των προπονητών και θέστε τις ερωτήσεις σας στους υπεύθυνους των κατηγοριών!

Η διαδικασία που θα ακολουθηθεί στους αγωώνες είναι η εξής:

  • Κατά τη φάση της συναρμολόγησης των ρομπότ και των δοκιμών θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονική κλήρωση των τεσσάρων αγωνιστικών γύρων.
  • Μετά την κλήρωση, κάθε ομάδα θα παραλάβει ένα χαρτί, όπου θα αναγράφονται τα ονόματα των ομάδων που θα συμμαχήσει στα 4 παιχνίδια της προκριματικής φάσης.
  • Αυτό σημαίνει, ότι μόλις ξεκινήσουν οι αγώνες, όταν μια ομάδα δεν αγωνίζεται, μπορεί να αξιοποιήσει τον χρόνο αναμονής για να γνωρίσει τους συμμάχους της και να συζητήσει μαζί τους θέματα στρατηγικής.
  • Ένας από τους βασικούς στόχους του παιχνιδιού, είναι να φέρει κοντά μαθητές από διαφορετικές πόλεις και να δημιουργήσει συνθήκες επικοινωνίας, συνεργασία και φιλίας. Ας μην το ξεχνάμε!
  • Όλες οι ομάδες θα πρέπει να έρχονται στην πίστα, με τα Laptop φορτισμένα, ανοικτά και με ενεργοποιημένη την Bluetooth επικοινωνία με το WeDo Hub.
  • Οι ομάδες μπορούν να χρησιμοποιήσουν Wi-fi για επικοινωνία με το Scratch. Η δυνατότητα όμως αυτή ΔΕΝ θα παρέχεται από τους διοργανωτές.
Έχετε απορίες σχετικά με τους κανόνες ή με τη διαγωνιστική διαδικασία;

Επισκεφθείτε το forum των προπονητών και θέστε τις ερωτήσεις σας στους υπεύθυνους των κατηγοριών!

Επίσημος προμηθευτής εξοπλισμού για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής είναι η Διερευνητική Μάθηση. Για τους συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς WRO Hellas η Διερευνητική Μάθηση προσφέρει ειδική έκπτωση 10% με τη χρήση της κάρτας STEM Club.

Για τις εκτυπώσεις σας σε σχέση με τον διαγωνισμό μπορείτε να απευθύνεστε στην εταιρεία:

ADAP ΕΠΕ

Ψηφιακές Εκτυπώσεις – Μεταξοτυπίες – Διαφημιστικές Κατασκευές – Διαχείριση Έργων

Μυτιλήνης 6, 18346 Μοσχάτο

τηλ. : +30 2104839023-93 fax : +30 210 4839093 mobile: 6985-824119

sales@adap.gr – www.adap.gr