Κάθε φορά που επισκεπτόμαστε με τους γονείς μας το κέντρο της πόλης μας αντιμετωπίζουμε το σοβαρό πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης. Άλυτο παραμένει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Πάτρα. Παράνομη στάθμευση, διπλοστάθμευση, αναρχία. Τι κι αν οι κλήσεις πέφτουν “βροχή” η κατάσταση είναι εκρηκτική. Η ιδέα που επεξεργαστήκαμε ήταν η εύρεση ενός συστήματος στάθμευσης που θα εξοικονομεί αρκετές θέσεις χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο.
Κάθε φορά που επισκεπτόμαστε με τους γονείς μας το κέντρο της πόλης μας αντιμετωπίζουμε το σοβαρό πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης. Άλυτο παραμένει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Πάτρα. Παράνομη στάθμευση, διπλοστάθμευση, αναρχία. Τι κι αν οι κλήσεις πέφτουν “βροχή” η κατάσταση είναι εκρηκτική. Η ιδέα που επεξεργαστήκαμε ήταν η εύρεση ενός συστήματος στάθμευσης που θα εξοικονομεί αρκετές θέσεις χωρίς να καταλαμβάνει πολύ χώρο.Η διάταξη των σταθμευμένων αυτοκινήτων σε σχήμα ορθογωνίου παραλληλογράμμου έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον,αλλά μελετώντας την είδαμε ότι προϋποθέτει επιπροσθέτως μια περιφερειακή ζώνη αρκετών τετραγωνικών για την προσέγγιση και απομάκρυνση των σταθμευμένων οχημάτων. Εμείς προκρίναμε μια κυκλική διάταξη. Η δική μας πρόταση, λοιπόν, αφορά την αξιοποίηση της πυλωτής ή του υπογείου των πολυκατοικιών για την εγκατάσταση μιας κυκλικής πλατφόρμας, η οποία θα περιστρέφεται με τη χρήση αυτοματισμών κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο θέλει να σταθμεύσει ή να αποχωρήσει. Έτσι, ελαχιστοποιούμε τις απαιτήσεις σε επιφάνεια κρατώντας παράλληλα χαμηλά τα κόστη εξοπλισμού, αφού η πλατφόρμα, ο μηχανισμός περιστροφής της και οι αυτοματισμοί κοστίζουν ελάχιστα.
Το πρόβλημα της στάθμευσης στα αστικά κέντρα ολοένα και αυξάνεται. Μία λύση σε αυτό είναι το πάρκινγκ. Εδώ παρουσιάζεται μία λύση με ένα πάρκινγκ κυκλικό που περιστρέφεται στο οποίο έχουμε τη δυνατότητα να τοποθετήσουμε περισσότερα αυτοκίνητα σε περιορισμένο χώρο.
Σκοπός είναι να κατασκευαστεί ένα κυκλικό σύστημα στάθμευσης το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί Στα υπόγεια των πολυκατοικιών και να εξυπηρετήσει τις ανάγκες για τη στάθμευση των οχημάτων της πολυκατοικίας.
Γενικός: Στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή, με την καλλιέργεια σ’ αυτόν ανεξάρτητης σκέψης, αγάπης για εργασία, ικανότητας για λογική αντιμετώπιση καταστάσεων και δυνατότητας για επικοινωνία και συνεργασία με άλλα άτομα, καθώς και
Στην καλλιέργεια ομαδικού και συλλογικού πνεύματος εργασίας για την επίτευξη κοινών στόχων.