Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2022 έχει τρεις κατηγορίες για μαθητές Δημοτικού:

  • Ανοικτή κατηγορία «Πρωτογενής Τομέας – Αγροτική Παραγωγή», για μαθητές Α’ – ΣΤ’ Δημοτικού

Η Ανοικτή Κατηγορία Δημοτικού πλέον χωρίζεται σε δύο ηλικιακές ομάδες:

  1. Πρώτες τάξεις Δημοτικού (Α’ – Δ’)
  2. Τελευταίες τάξεις Δημοτικού (Γ’ – ΣΤ’)
  • Κατηγορία «Ποδόσφαιρο 2×2», για μαθητές Α’ – Δ’ Δημοτικού
  • Παράλληλη Κατηγορία «1821-1921 : 100 χρόνια Σύγχρονη Ελλάδα» (κατηγορία με πίστα) Ε’ Δημοτικού – Γ’ Γυμνασίου

Σκοπός για το Δημοτικό είναι οι μαθητές να αναπτύξουν την ικανότητά τους για ενεργή συμμετοχή σε ομάδες αναλαμβάνοντας συγκεκριμένους ρόλους, να εξοικειωθούν με τη διαδικασία επίλυσης προβλήματος και να εξερευνήσουν εμπράκτως τις έννοιες της μηχανικής και του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης που σχετίζονται με τη δημιουργία και τον προγραμματισμό ρομποτικών κατασκευών, χρησιμοποιώντας το δωρεάν λογισμικό Scratch του ΜΙΤ. Με αυτόν τον τρόπο ο διαγωνισμός εξοικειώνει τους μαθητές με το θεμελιώδες κεφάλαιο των «απλών μηχανών», εμπλουτίζοντας έτσι τους διδακτικούς στόχους του Προγράμματος Σπουδών.

Ανοικτή κατηγορία Δημοτικού «Πρωτογενής Τομέας | Αγροτική Παραγωγή» | Α’ – Δ’ Δημοτικού

Οι ομάδες καλούνται  να εργαστούν πάνω σε ένα project με τουλάχιστον 3 μηχανισμούς οι οποίοι να χρησιμοποιούν απλές μηχανές και ηλεκτρικό κινητήρα και να δίνουν λύσεις σε διαχρονικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε στον πρωτογενή τομέα των τροφίμων.

Μελετήστε την ιστορική εξέλιξη της τεχνολογίας στον πρωτογενή τομέα. Μπορείτε να επιλέξετε είτε να εστιάσετε σε 1 από τις θεματικές που ακολουθούν είτε να συνδυάσετε περισσότερες από αυτές.

Θεματικές

1.Παραγωγή των τροφίμων

Είτε προέρχονται από τη γεωργία, την κτηνοτροφία ή την αλιεία, είναι εξίσου σημαντικά για τη ζωή του ανθρώπου. Παράγονται είτε με παραδοσιακούς τρόπους, είτε με σύγχρονους. Πρόσφατα, στο λεξιλόγιό μας προστέθηκαν οι λέξεις «βιολογικά» αλλά και «γενετικά τροποποιημένα» αναφερόμενες στα τρόφιμα. Μπορείτε να ασχοληθείτε με τα φρέσκα, τα ντόπια, ή τα παραδοσιακά τρόφιμα, αυτά που παράγονται στην περιοχή σας ή μακριά από αυτήν και μεταφέρονται. Ψάξτε τις σύγχρονες παραγωγικές μονάδες που υπάρχουν στον τόπο σας. Μπορείτε να επισκεφτείτε μία από αυτές, να πάρετε συνέντευξη από τους παραγωγούς και να σχεδιάσετε μια αναπαράσταση.

2. Μεταφορά των τροφίμων

Με αεροπλάνα, βαπόρια, φορτηγά και τρένα, τα τρόφιμα μεταφέρονται σε όλο τον κόσμο. Έτσι, βρίσκουμε τροπικά φρούτα στο μανάβικο της γειτονιάς μας, τρώμε σολομό Νορβηγίας στο τραπέζι μας, αλλά οι Έλληνες της Σκανδιναβίας μπορούν να αγοράσουν ντομάτες ή μελιτζάνες από την Ελλάδα. Σκεφτείτε όμως την επίδραση που έχει το σύστημα μεταφορών στο αποτύπωμα άνθρακα και πόσο συνεισφέρει στην κλιματική αλλαγή. Μήπως θα μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικά και πιο φιλικά προς το περιβάλλον; Τέλος, θυμηθείτε την τελευταία φορά που πήγατε εκδρομή. Πήρατε μαζί σας φαγητό; Πού το συσκευάσατε για να το μεταφέρετε;

3. Μεταποίηση των τροφίμων

Μεταποίηση σημαίνει να πάρουμε ένα αρχικό προϊόν, να το επεξεργαστούμε και να προκύψει ένα καινούριο προϊόν. Στα τρόφιμα, αυτή η επεξεργασία γίνεται στα εργοστάσια τροφίμων. Σκεφτείτε αν υπάρχουν αντίστοιχα εργοστάσια στην περιοχή σας, που χρησιμοποιούν ένα τοπικό προϊόν. Για παράδειγμα, μπορεί να υπάρχει ένα εργοστάσιο που φτιάχνει μαρμελάδες και κομπόστες από τα φρούτα που παράγονται στην περιοχή, ή να συσκευάζει τρόφιμα σε κονσέρβες. Μπορείτε να σκεφτείτε ποια είναι η χρησιμότητα της μεταποίησης των τροφίμων; Ποιες ανάγκες εξυπηρετεί; Μπορείτε να σκεφτείτε την ιστορία ενός προϊόντος από την παραγωγή μέχρι τη μεταποίησή του;

Διαβάστε την αναλυτική περιγραφή της πρόκλησης, των κανόνων και της βαθμολογίας.
Βρείτε το σχετικό PDF πατώντας εδώ.

 

Έχετε απορίες σχετικά με τους κανόνες ή με τη διαγωνιστική διαδικασία;

Επισκεφθείτε το forum των προπονητών και θέστε τις ερωτήσεις σας στους υπεύθυνους των κατηγοριών!

Επίσημος προμηθευτής εξοπλισμού για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής είναι η Διερευνητική Μάθηση. Για τους συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς WRO Hellas η Διερευνητική Μάθηση προσφέρει ειδική έκπτωση 10% με τη χρήση της κάρτας STEM Club.

Δωρεάν webinars για προπονητές στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2022

Ανοικτή κατηγορία Δημοτικού «Πρωτογενής Τομέας | Αγροτική Παραγωγή» | Α’ – Δ’ Δημοτικού

Εισηγητής: Μπακάλογλου Μιχάλης

Ημερομηνία και ώρα: Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022 18:00-20:00

(ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΕ)

Θα ανακοινωθεί νέα ημερομηνία και ώρα.

Ημερομηνία και ώρα: Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022 18:00-20:00

Ανοικτή κατηγορία Δημοτικού «Πρωτογενής τομέας | Αγροτική Παραγωγή» | Γ’ – ΣΤ’ Δημοτικού

Αγροτική παραγωγή είναι η παραγωγή η οποία περιλαμβάνει όλες τις πρωτογενείς δραστηριότητες, δηλαδή τη γεωργία, την κτηνοτροφία, τα δάση, τη θήρα (κυνήγι), την αλιεία, τα μεταλλεία, τα ορυχεία και τα λατομεία.

Η κλιματική αλλαγή είναι εδώ και απειλεί –μαζί με τον υπερπληθυσμό– την αγροτική παραγωγή, εξυφαίνοντας τις επόμενες μεγάλες επισιτιστικές κρίσεις. Ειδικά το ευαίσθητο ελληνικό οικοσύστημα επηρεάζεται σοβαρά, σύμφωνα με όλες τις διεθνείς και ελληνικές εκθέσεις, από την αύξηση της θερμοκρασίας και των ημερών καύσωνα, των ραγδαίων βροχών αλλά και των ημερών ανομβρίας, που θα μειώσουν την αφθονία των ειδών, θα υποβαθμίσουν τα εδάφη και τα νερά, θα μετατοπίσουν χωρικά τις καλλιέργειες, θα ευνοήσουν την εξάπλωση ασθενειών, την εμφάνιση τοξικών φυτών.

Ενάντια στις διαφαινόμενες κρίσεις στα τρόφιμα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή χρηματοδοτεί μέσω του Horizon 2020, δέσμη έργων ευφυούς γεωργίας και γεωργίας ακριβείας, αρκετά από τα οποία «τρέχουν» με συντονιστή ή εταίρο τη χώρα μας όπως τα Smart-Akis, Gates, Optima, BigDataGrapes, Apollo, EUXDAT, RECARE, κ.ά. Ολα τα τεχνολογικά μέσα, τα οποία ενσωματώνονται στις υφιστάμενες γεωργικές πρακτικές, χρησιμοποιούνται ενάντια σε ενδεχόμενη έλλειψη προϊόντων, στην υποβάθμιση της ποιότητάς τους και στην άνοδο του κόστους παραγωγής τους.

Δορυφορικά συστήματα, τηλεπισκόπηση, γεωπληροφορική, μεγάλα δεδομένα, Διαδίκτυο των πραγμάτων, συστήματα αυτόματης έρευνας και ελέγχου της θερμοκρασίας και της υγρασίας στο χωράφι ή στο θερμοκήπιο, νευρωνικά δίκτυα για την πρόβλεψη της ρύπανσης των υπόγειων υδάτων, ρομπότ που εκτελούν τυποποιημένες εργασίες, μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα, τεχνολογίες τρισδιάστατης απεικόνισης, πολυφασματικοί αισθητήρες, τρακτέρ χωρίς οδηγό αλλά με μηχανική όραση, ραντάρ, GPS και διασύνδεση με το Διαδίκτυο, χρησιμοποιούνται για την πιο αποδοτική χρήση των φυσικών πόρων και την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στο περιβάλλον.

Δηλαδή, ένα σύνολο μηχανημάτων που διασυνδέονται μεταξύ τους και λειτουργούν αυτόματα, παρακολουθεί την εξέλιξη των καλλιεργειών και παρεμβαίνει όπου χρειάζεται. Μηχανές σπέρνουν ή φυτεύουν με ακρίβεια (αφού πρώτα αισθητήρες έχουν αναλύσει την πυκνότητα, την υγρασία, τις θρεπτικές ουσίες στο έδαφος και έχουν υπολογίσει σε ποιο σημείο και σε πιο βάθος θα εισαχθεί ο σπόρος, σε ποιες ακριβώς αποστάσεις θα τοποθετηθούν τα φυτά), αρδεύουν όποτε και όσο ακριβώς χρειάζεται, συλλέγουν και διαλέγουν τους καρπούς. Ρομποτικά μηχανήματα εντοπίζουν προβλήματα πριν αυτά εκδηλωθούν, εξαλείφουν ζιζάνια, παρεμβαίνουν αποκαθιστώντας τη διατροφική ισορροπία και υγεία των εδαφών, προλαβαίνουν την εξάπλωση ασθενειών, μειώνοντας την ανάγκη για επιβλαβή φυτοφάρμακα και λιπάσματα. Τεχνολογίες 3D απεικόνισης συμβάλλουν στην ορθολογική διανομή των καλλιεργειών, συστήματα ελέγχουν τη χρήση νερού και την απορροή τοξικών συστατικών, βοηθούν στην αποκατάσταση υποβαθμισμένων οικοσυστημάτων.

Πηγή: https://el.wikipedia.org 

https://www.kathimerini.gr/life/environment/1008009/agrotiki-paragogi-me-doryforoys-kai-rompot/ 

Στην κατηγορία αυτή οι μαθητές θα δημιουργήσουν ομάδες 3-6 παιδιών. Θα μελετήσουν τη σχετική βιβλιογραφία, θα πειραματιστούν, θα εξερευνήσουν την επιστήμη της μηχανικής και θα προτείνουν λύσεις με υποχρεωτικά κατ’ ελάχιστο 3 αυτοματισμούς με τη κάμερα (έναν εξ’ αυτών) να λειτουργεί παράλληλα με το animation σε Scratch. Υποχρεωτική από τη φετινή χρονιά σε αυτήν την κατηγορία θα είναι και η επικοινωνία με το microbit για διενέργεια μετρήσεων.

Διαβάστε την αναλυτική περιγραφή της πρόκλησης, των κανόνων και της βαθμολογίας.
Βρείτε το σχετικό PDF πατώντας εδώ.

 

Διαβάστε τις διευκρινιστικές οδηγίες για τη δημιουργία του portfolio και τη συμμετοχή σας.
Βρείτε το σχετικό PDF πατώντας εδώ.

 

Έχετε απορίες σχετικά με τους κανόνες ή με τη διαγωνιστική διαδικασία;

Επισκεφθείτε το forum των προπονητών και θέστε τις ερωτήσεις σας στους υπεύθυνους των κατηγοριών!

Επίσημος προμηθευτής εξοπλισμού για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής είναι η Διερευνητική Μάθηση. Για τους συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς WRO Hellas η Διερευνητική Μάθηση προσφέρει ειδική έκπτωση 10% με τη χρήση της κάρτας STEM Club.

Δωρεάν webinars για προπονητές στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2022

Ανοικτή Κατηγορία Δημοτικού: «Πρωτογενής Τομέας – Αγροτική Παραγωγή» Γ’-ΣΤ’ Δημοτικού

Εισηγητής: Φώτης Φωτεινάκης

 1o Webinar Ιανουαρίου 2022
Ημερομηνία και ώρα:  Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022 18:30-20:30
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ΠΕΡΙΛΗΨΗ – Θα ασχοληθούμε με τον προγραμματισμό σε Scratch 2.0 ή 3.0 (καλύπτει και το περιβάλλον Mind+), ειδικότερα με τεχνικές Σκηνικού animation (είναι προαπαιτούμενο), με τη βοήθεια μικρής κατασκευής με WeDo 2.0 hub (πρωτοπαρουσιαζόμενης). .
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ – Οι εκπαιδευτικοί να έχουν μαζί τους τον απαραίτητο εξοπλισμό (WeDo 2.0) για να μπορούν να προχωρούν παράλληλα με τη ροή του webinar. Το μικρό project που θα παρουσιστεί θα είναι ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ / ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ από πρηγούμενα webinars.
Δείτε το 1o webinar μαγνητοσκοπημένο:

2o Webinar Ιανουαρίου 2022

Ημερομηνία και ώρα:  Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022 18:30-20:30 (ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΕ)

ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ Τρίτη 01/02/2022  18:30 – 20:30

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ΠΕΡΙΛΗΨΗ – Θα ασχοληθούμε με τον προγραμματισμό σε Mind+ [WeDo 2.0 hub + Micro:bit (με τους εσωτερικούς του αισθητήρες) (είναι προαπαιτούμενο) + Web camera video sensing (είναι προαπαιτούμενο)]. Επίσης θα γίνει επίδειξη ταυτόχρονης χρήσης άλλων 2 ή 3, αλληλεπιδρώντων WeDo 2.0 hubs, μέσω Ιδεατής Μηχανής (Virtual Machine), εγκατεστημένης στον ίδιο Η/Υ (όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα ξεχωριστού, 2ου Η/Υ), με εγκατεστημένο BLED chip + S2Bot app + Scratch 2.0 (για συναδέλφους προπονητές προηγούμενων διαγωνισμών που διαθέτουν τον εν λόγω εξοπλισμό)
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ – Οι εκπαιδευτικοί να έχουν μαζί τους τον απαραίτητο εξοπλισμό (WeDo 2.0 – Micro:bit – webcamera) για να μπορούν να προχωρούν παράλληλα με τη ροή του webinar. Το εκτεταμένο project που θα παρουσιαστεί θα είναι ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ / ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ από πρηγούμενα webinars.

Δείτε το 2o webinar μαγνητοσκοπημένο:

Παρακολουθήστε εδώ το 4ο webinar “Scratch σε βάθος” που αναφέρεται στο κωδικΌραμα :

Βρείτε εδώ πρακτικές οδηγίες και βήματα για τη δημιουργία κωδικΟράματος :

Κατηγορία «Ποδόσφαιρο 2×2»

Το «Ποδόσφαιρο 2×2», απευθύνεται σε μαθητές της Α’-Δ’ Δημοτικού σχολείου. Σε αυτό το παιχνίδι, 2 αντίπαλες συμμαχίες που αποτελούνται από 2 τηλεχειριζόμενα ρομπότ η κάθε μία, κυνηγούν μία μπάλα, πάνω σε ένα ειδικά διαμορφωμένο τραπέζι (γήπεδο ποδοσφαίρου). Στόχος της κάθε συμμαχίας είναι να κερδίσει το παιχνίδι, πετυχαίνοντας περισσότερα γκολ από τους αντιπάλους της.

Διαβάστετην αναλυτική περιγραφή της πρόκλησης, των κανόνων και της βαθμολογίας.

Κατεβάστε το σχετικό αρχείο PDF πατώντας εδώ

Έχετε απορίες σχετικά με τους κανόνες ή με τη διαγωνιστική διαδικασία;

Επισκεφθείτε το forum των προπονητών και θέστε τις ερωτήσεις σας στους υπεύθυνους των κατηγοριών!

Επίσημος προμηθευτής εξοπλισμού για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής είναι η Διερευνητική Μάθηση. Για τους συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς WRO Hellas η Διερευνητική Μάθηση προσφέρει ειδική έκπτωση 10% με τη χρήση της κάρτας STEM Club.

Για τις εκτυπώσεις σας σε σχέση με τον διαγωνισμό μπορείτε να απευθύνεστε στην εταιρεία:

ADAP ΕΠΕ

Ψηφιακές Εκτυπώσεις – Μεταξοτυπίες – Διαφημιστικές Κατασκευές – Διαχείριση Έργων

Μυτιλήνης 6, 18346 Μοσχάτο

τηλ. : +30 2104839023-93 fax : +30 210 4839093 mobile: 6985-824119

sales@adap.gr – www.adap.gr

Δωρεάν webinars για προπονητές στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2022

Κατηγορία «Ποδόσφαιρο 2×2»

Παράλληλη Κατηγορία «1821-1921: 100 χρόνια Σύγχρονη Ελλάδα»

Για την Regular κατηγορία του φετινού διαγωνισμού ρομποτικής και την ηλικιακή ομάδα Δημοτικού-Γυμνασίου (10 μέχρι 15 ετών) υπάρχουν πλέον δύο κατηγορίες, που διαγωνίζονται, με κοινό θέμα «1821 – 1921: 100 χρόνια Σύγχρονη Ελλάδα» και στην ίδια πίστα:

  • Η κανονική κατηγορία με όλους τους περιορισμούς και τις απαιτήσεις της Regular κατηγορίας, η οποία απευθύνεται σε ομάδες με εμπειρία σε διαγωνισμούς.  
  • Η κατηγορία Beginners, που δίνει τη δυνατότητα σε ομάδες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη Regular, να αντιμετωπίσουν μια δοκιμασία με μειωμένη δυσκολία, τόσο στην κατασκευή, όσο και στον προγραμματισμό του ρομπότ.

Μέσα από αυτή τη δοκιμασία, οι συμμετέχοντες και τα ρομπότ τους μπορούν να ακολουθήσουν τον ελληνικό στρατό κατά τις επιχειρήσεις του για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης και των Ιωαννίνων. Το ταξίδι των «ρομποτικών στρατευμάτων» ξεκινά από την Θεσσαλία (περιοχή εκκίνησης/τερματισμού), τα όρια του ελληνικού κράτους εκείνη τη περίοδο, όπου τα στρατεύματα της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας κάτω από τις οδηγίες του βασιλιά Γεωργίου Α΄ και του πρωθυπουργού Ελευθέριου Βενιζέλου ξεκινούν το δύσκολο έργο της απελευθέρωσης των δύο πόλεων.

Οι κινήσεις τους είναι παράλληλες (η περιοχή κόκκινη συμβολίζει τα Ιωάννινα και η μπλε την Θεσσαλονίκη) και μετά την νικηφόρα πορεία τους καταφέρνουν να επεκτείνουν τα χερσαία όρια του ελληνικού κράτους πολύ κοντά σε αυτά που υπάρχουν μέχρι και σήμερα. Η διαδρομές των ρομπότ γίνονται με τη βοήθεια των ελάχιστων δρόμων που υπάρχουν στην περιοχή και στόχος τους είναι να αλλάξουν το καθεστώς κατοχής των δύο πόλεων, μετακινώντας τα αντικείμενα της δοκιμασίας. Τα τρία αντικείμενα συμβολίζουν τα στρατεύματα που συμμετείχαν στις επιχειρήσεις και η μετακίνηση των αντικειμένων συμβολίζει τις αλλαγές που έφεραν οι επιχειρήσεις αυτές στην εικόνα της Ελλάδας μετά την ολοκλήρωση των βαλκανικών πολέμων. Τέλος, το ρομπότ-νικητής σηκώνει την μπλε σημαία, δηλώνοντας την επικράτηση των ελληνικών στρατευμάτων και επιστρέφει στη βάση του κουβαλώντας το μήνυμα της νίκης (λευκό αντικείμενο) το οποίο ορίζει και την επιτυχή ολοκλήρωση της δοκιμασίας.

Διαβάστε την αναλυτική περιγραφή της πρόκλησης, των κανόνων και της βαθμολογίας.

Κατεβάστε το σχετικό αρχείο PDF πατώντας εδώ

 

Κατεβάστε το σχετικό αρχείο για αρχάριους PDF πατώντας εδώ

Έχετε απορίες σχετικά με τους κανόνες ή με τη διαγωνιστική διαδικασία;

Επισκεφθείτε το forum των προπονητών και θέστε τις ερωτήσεις σας στους υπεύθυνους των κατηγοριών!

Επίσημος προμηθευτής εξοπλισμού για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής είναι η Διερευνητική Μάθηση. Για τους συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς WRO Hellas η Διερευνητική Μάθηση προσφέρει ειδική έκπτωση 10% με τη χρήση της κάρτας STEM Club.

Για τις εκτυπώσεις σας σε σχέση με τον διαγωνισμό μπορείτε να απευθύνεστε στην εταιρεία:

ADAP ΕΠΕ

Ψηφιακές Εκτυπώσεις – Μεταξοτυπίες – Διαφημιστικές Κατασκευές – Διαχείριση Έργων

Μυτιλήνης 6, 18346 Μοσχάτο

τηλ. : +30 2104839023-93 fax : +30 210 4839093 mobile: 6985-824119

sales@adap.gr – www.adap.gr

Δωρεάν webinars για προπονητές στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2022

Παράλληλη Κατηγορία «1821-1921: 100 χρόνια Σύγχρονη Ελλάδα»

Webinar της 16/3/2022 για τη δοκιμασία αρχάριων:

Βίντεο με ρομπότ που ολοκληρώνει τη δοκιμασία του διαγωνισμού:

Φόρμα Εγγραφής

(**Ο αριθμός συμμετοχών ισοδυναμεί με τον αριθμό των ομάδων που θέλετε να δηλώσετε. Μπορείτε παρακάτω να βρείτε το έντυπο γονικής συγκατάθεσης και να το προσθέσετε στη φόρμα σας συμπληρωμένο, ένα για κάθε μαθητή. Το έντυπο θα το έχετε μαζί σας και την ημέρα του διαγωνισμού εκτυπωμένο για να το καταθέσετε στους υπεύθυνους.)