Posted by Posted by 0 comments

4ο Δημοτικό Γρεβενών | Ανελκυστήρας

H κατασκευή, είναι ένα σύγχρονο ασανσέρ λειτουργεί με τους δύο βασικούς τρόπους, όπως και ένα πραγματικό ασανσέρ, είτε χρησιμοποιώντας το ασανσέρ (μπαίνοντας μέσα στην καμπίνα και πατώντας τα εσωτερικά κουμπιά- εμείς χρησιμοποιούμε γι’ αυτή την λειτουργία τον αισθητήρα απόστασης και τα πάνω-κάτω βελάκια από το πληκτρολόγιο), είτε καλώντας το από το εξωτερικό πίνακα κουμπιών όταν δεν βρίσκεται στον όροφό μας (χρησιμοποιώντας τον αισθητήρα κλίσης και τον μοχλό-διακόπτη).

Διάρκεια (σε διδακτικές ώρες): 6-8

Δυσκολία (υλοποίησης κατασκευαστικά) (1-5): 3

Δυσκολία (υλοποίησης προγραμματιστικά) (1-5): 3

Απαιτήσεις εξοπλισμού: WEDO1, αισθητήρας απόστασης , έξτρα δομικά στοιχεία τουβλάκια κλπ.

H κατασκευή, είναι ένα σύγχρονο ασανσέρ λειτουργεί με τους δύο βασικούς τρόπους, όπως και ένα πραγματικό ασανσέρ, είτε χρησιμοποιώντας το ασανσέρ (μπαίνοντας μέσα στην καμπίνα και πατώντας τα εσωτερικά κουμπιά- εμείς χρησιμοποιούμε γι’ αυτή την λειτουργία τον αισθητήρα απόστασης και τα πάνω-κάτω βελάκια από το πληκτρολόγιο), είτε καλώντας το από το εξωτερικό πίνακα κουμπιών όταν δεν βρίσκεται στον όροφό μας (χρησιμοποιώντας τον αισθητήρα κλίσης και τον μοχλό-διακόπτη).
Ακόμη, προσθέσαμε και ένα πιο σύγχρονο τρόπο, το αυτόματο κατέβασμα του ασανσέρ, που ενεργοποιείται από έναν δεύτερο αισθητήρα απόστασης, που λειτουργεί σαν φωτοκύτταρο στην είσοδο της πολυκατοικίας και ενεργοποιείται μόνο όταν «βλέπει» κάποιον να εισέρχεται στην πολυκατοικία.

Ένας ανελκυστήρας επιλύει το πρόβλημα της μεταφοράς φορτίων από χαμηλότερα σε υψηλότερα επίπεδα. Οι αυτοματισμοί του μοντέλου αποτελούν μια προσομοίωση των κομβίων κλήσης και κατεύθυνσης του ανελκυστήρα.

Η κατασκευή ενός ανελκυστήρα, χαρακτηριστικό της κατασκευής των πολυώροφων κτιρίων.

Γενικός: Στην απόκτηση γνώσεων σχετικών με θεωρίες, νόμους και αρχές που αφορούν τα επιμέρους αντικείμενα των Φυσικών Επιστημών, ώστε οι μαθητές να είναι ικανοί όχι μόνο να παρατηρούν τα φυσικά και χημικά φαινόμενα, τις διαδικασίες που αφορούν τους οργανισμούς και τις σχέσεις τους με το περιβάλλον στο οποίο ζουν και να καταγράφουν τις παρατηρήσεις τους, αλλά και να τα “ερμηνεύουν”, στο επίπεδο που τους επιτρέπει η αντιληπτική ικανότητα της ηλικίας τους.

Ειδικός: η υλοποίηση της δραστηριότητας αντιστοιχεί στην Ενότητα 2 (Κίνηση & Δύναμη του ΑΠΣ «Ερευνώ το Φυσικό Κόσμο») της Ε’ τάξης του μαθήματος Φυσικά.
Οι μαθητές επιδιώκεται:

Να γνωρίζουν μέσα από παραδείγματα ή δραστηριότητες τους νόμους της κίνησης.

Να περιγράφουν παραδείγματα από την καθημερινή ζωή εφαρμογής των νόμων της κίνησης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *